maanantai 10. elokuuta 2015

Kuulumisia

Nyt on ollut taas hiljaista blogin puolella kun olen ollut yksin tallilla ja ollaan oltu jonkun verran reissussa. En tykkää yhtään kirjoittaa jos ei ole uusia kuvia, niin olen sitten jättänyt aina mielumin kokonaan kirjoittamatta. Päätin kuitenkin tulla kertomaan menneen viikon kuulumisia vaikkei kuvia tässä olekkaan.

Maanantai
 Käytiin kävely-hölkkä-juoksulenkillä. Reijolla oli talutuksessa Pappa ja mulla Osku. Oli aika ihanaa iltasella auringon laskussa juosta täysillä ja hevonen laukkaa narun päässä vierellä!
Pappa onnistui toisen etukengän hävittämään jonnekkin maastoon kun oli niin vauhti päällä. 

Tiistai
 Oltiin koko tiistai Reijon kanssa Tallinnassa. Lähdettiin kotoolta kl.6 aamulla ja oltiin takaisin 11-12 aikaan illalla. Poneilla oli siis vapaata silloin.

Keskiviikko
Päivällä hepoilla oli kengitys ja ne sai ihan upouudet kengät joka jalkaan! Illalla sitten Melina oli poikaystävänsä kanssa ratsastelemassa. Eli molemmat ponit oli vähän niinkuin alkeisratsun tehtävissä. Melina meni itsekseen Papalla ja Jyri meni Oskulla. Melina otti hyvin ravit ja laukat Papankanssa, joka muuten liikkui aika reippaasti. Mutta Oskun ratsastin vielä itse pikaisesti Jyrin jälkeen.


Torstai
Juoksutin Oskun kentällä kun oli vain puolikas kenttä käytössä. Sade oli ollut niin rankkaa,että toinen puoli kentästä oli ihan märkää velliä. Sainpahan kokeilla ensimmäistä kertaa Oskulla sivuohjia juoksutuksessa. Olihan ne vähän jännät Oskun mielestä! Lisäksi Hessu tuli mun luo hoitoon, osa varmaan muistaa Hessun. Ihana karvaturri Berninpaimenkoira!


Perjantai
Piti olla pomppupäivä, mutta mä onnistuin hankkimaan itselleni kamalan flunssan niin päätin olla ratsastamatta. Sen sijaan harjasin molemmat hepat oikeen pitkän kaavan mukaan vuorotellen ja hengailin vaan niiden kanssa tarhassa.

Lauantai
Olin vielä enemmän kipeämpi niin en edes lähtenyt tallille eli poneilla taas vapaata..

Sunnuntai
Olin edelleen kipeänä niin en päässyt tallille. Ponit vaan seisoi jo kolmannen päivän putkeen..




Tälläistä siis meille kuuluupi. Minulla oli paljon suunnitelmia ratsastuksen kannalta kyseiselle viikolle, mutta tämä kipeäksi tuleminen vähän pilasi asioita. Sitten kun minulla ei ole edes ketään joka voisi liikuttaa Oskua kun olen reissussa tai kipeänä. Sen takia Osku joutuu aina seisomaan joskus viikonkin putkeen kun olen esim. reissussa...
Jospa ensi viikko menisi paremmin suunnitelmien mukaan. Hessu on hoidossa vielä torstaihin asti, siinä ajassa ehtii paljon tehdä jo kaikkea, nytkin ollaan juuri lähdössä Pellinkiin mökille. Sieltä on pidempi matka tallille, mutta silti käydään kyllä tallilla nyt kun minun olo on jo vähän parempi!

1 kommentti:

  1. Hei! Haastan sut mukaan hevosbloggaajien kuvahaasteeseen. Ohjeet löydät täältä: http://wiikinkiponit.blogspot.fi/2015/08/haaste-hevosbloggaajille.html

    VastaaPoista