sunnuntai 24. elokuuta 2014

Metsässä Laran kanssa kuvapostaus

Tässä siis kuvia metsälenkiltä jolla käytiin Reijon ja Laran kanssa sunnuntaina. Otettiin Lara 20m pitkään naruun kiinni kun ei viitsitty vapaana pitää kun tuo koira saattaa lähteä muiden koirien luo, vaikka pelkää niitä, jos tulee vastaan ja jänisten perään lähtee. Ja on aina riski, että juoksee auton tms. alle kun lähtee jahtaamaan jänistä. Mutta silti on kivempi, että saa olla edes vähän vapaammin kun lyhyessä hihnassa, niin tuo 20m naru on aika hyvä keksintö meille. Kunnes löydetään metsä, jossa ei ole autotietä lähellä eikä koskaan muita koiria. :D


Olen opettanut Laralle käskyn "ylös" ja sitä ollaan harjoiteltu tosi paljon. Esim. lenkillä jos tulee penkki niin aina annan käskyn ja Lara sitten hyppää siihen penkille, sama kivien päälle, tai melkein minkä vain mihin ylettyy hyppäämään ja mikä on tarpeeksi iso,että sinne päälle mahtuu. Metsässähän oli nyt oikein hyvä harjoitella sitä käskyä kun oli kiviä ja kaatuneita puita vaikka muille jakaa! Ja tosin laatu joissain kuvissa aika kärsinyt kun oli niin hämärää siellä metsässä.

"Mammaaaa, mennää jo!"






"Sinne se mamma meni, ei näy edes mitään ja mä en saa liikkua kun mamma sanoi "paikka" ennekun lähti!"

Larppa kivimuurin päällä






Siinä vielä kuva puusta ilman Laraa.


Lara löysi tosi hyvän tähystyspaikan! (;

"Mammaa mä oon tääl jo! Sun vuoro kiivetä"

Lisää kuvateksti





"Enks mä mamma vois tulla sunkaa sinne, pliiiis?"


"Määää tuun ny!"

Lara ison tammen vieressä


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti