torstai 18. kesäkuuta 2015

Ulkonäkö, paljon puhuttu aihe

Täällä blogimaailmassa on nyt jonkun verran pyörinyt ulkonäköhaaste. Tarkoituksena kertoa mistä osista itsessään tykkää ja mistä ei. Itsellä on aina ollut huono itsetunto ja se on näkynyt usein siten, että mahdollisimman peittävät vaatteet aina päällä. Nyt parin vuoden aikana olen kuitenkin aikuistunut ja oppinut pitämään naisellisempiakin vaatteita, ei minua enää kiinnosta jos joku katsookin nenänvartta pitkin. Minä olen minä tälläisenä kun olen, löytyy mahamakkaroita ja muitakin. En silti aio enää itseäni peitellä vaateilla, jos menen rannalle bikinit päällä ja jotain inhottaa katsoa niin sitten katsoo muualle!:D

2009, tuohon aikaan oli aina huivi peittämässä kaulaa. vuoteen 2011 asti..


2010
2012 ja edelleen huppari aina päällä.


Aloitetaan vaikka näistä hyvistä puolista. Tykkään tosi paljon omista silmistäni! Ne on juuri sopivan isot ja kirkkaat. Lisäksi kulmakarvani joita värjään kestovärillä, oikein korostavat silmiäni. Yleensäkkään naamassani ei ole suurempaa vikaa, mitä nyt finnejä välillä siellä täällä ja jonkin verran mustapäitä. Käytän melkein joka päivä ainakin ripsiväriä. Joinain päivinä myös vähän peitepuikkoa,meikkivoidetta ja puuteria lisäksi. Usein etenkin kesällä tyydyn laittamaan ripsiväriä ainoastaan, sitäkään en joka päivä.
Lisäksi tykkään rintakehän alueesta ja alueesta polvista alaspäin. Toisin sanoen rintojen alapuolelta ylöspäin. Toki siinäkin on muutama kohta josta en pidä, mutta se tulee myöhemmin tässä postauksessa. Ja sitten polvista alaspäin varpaisiin asti on alue josta pidän itsessäni. Selkäpuolelta pidän pepustani, se on ihan kiva :D
2013 meikittömänä tallilla.

Meikitömmänä tässäkin 2013/2014

2015


Sitten voidaan siirtyä niihin huonompiin puoliin. Ensinnäkin vihaan kaksoileukaani! Se on kamala, mutta ollut minulla pienestä asti. Jos lihon edes kilon, se tulee ensimmäisenä kaksoisleukaan, mutta jos laihdun ei siitä lähde mitään pois. Se vaan on ja pysyy vaikka viimeksikin laihdutin 10 kg, ei kaksoisleuka lähtenyt mihinkään. Sitten on maha, selkä ja reidet. Toisin sanottuna en pidä keskivartalostani. Mahasta löytyy makkaroita vaikka muille jakaa, jaloissa on etenkin sisäreisissä liikaa läskiä ja selässä/kyljissä on kohtia joihin tulee makkaroita. Olen kuitenkin oppinut elämään niiden kanssa, ja vaikken pidä niistä, en myöskään vihaa itseäni niiden takia. Toki haluan olla laihempi ja laihdutankin pikku hiljaa lähes koko ajan. Laihdutus tuntuu olevan koko ikäni kestävä prosessi, mutta onneksi aikaa on kun minun kohdalla ei puhuta mistään terveyteen vaikuttavasta ylipainosta.

2015
2.6.2015 eli tuorein koko vartalokuva!

Mutta se ei ole maailmanloppu jos makkaroita on, jos jotakin asia häiritsee, se ei ole minun ongelma. Minä olen kohtuullisen sujut itseni kanssa ja minulla on mies jolle kelpaan tälläisenä kun olen!  

Eräjorma!

4 kommenttia: