perjantai 18. syyskuuta 2015

Ponien riehumista videona ja maastoilua kuvina

Ponit oli tosiaan irti kentällä taas yhtenä päivänä. Molemmat veti aikamoista rallia, etenkin Osku veti ihan täysillä! Yhessa kohtaa se jopa kaatui, tai istahti, kun meni niin kovaa mutkaan. Paljon ne juoksemisen ohella myös leikkitappelivat. Kameraa ei ollut mukana, mutta Reijo kuvasi puhelimella muutamia videoita. Ja koska minä olen ihan uuno tietokoneen kanssa, enkä osaa tehdä mitään videonmuokkaus juttuja niin saatte kaksi lyhyttä pätkää, yhden pidemmän sijasta.



Eilen mentiin maastoon. Minä Oskulla ja Reijo Pappaa taluttaen. Kamerakin oli mukana niin on muutamia kuvia maastosta pitkästä aikaa! Mentiin järvelle ja takaisin, Oskun kanssa ravailtiin ja laukkailtiin aika paljon, ettei mennyt pelkäksi kävelyksi. Osku käyttäytyi taas tosi hyvin. Osku oli lenkin jälkeen ihan litimärkä kun päästeltiin ihan täysillä menemään! Kokeiltiin myös muutama kerta siten, että Pappa oli mulla käsihevosena. Se onnistui ja ei onnistunut. Pappa pysähteli koko ajan jolloin tuli vetoa myös Oskulle ja siitä se sitten suuttui. Tai sitten Pappa koitti lähteä ravilla ohi ja Osku ei voi sietää,että se ohitetaan.. :D Tuli sieltä muutamia ihan ok pätkiä, mutta harjoitusta tuo vaatii ja paljon! Kotiinpäin tultaessa lammen kohdalla vaihdettiin siten, että Reijo otti riimun narun ja alkoi taluttaa Oskua ja minä siirsin Oskun ohjat Papan riimuun ja ratsastin sen kotiin pelkällä riimulla ja ohjilla.


Joku ei oikeen malttanu seisoa tiellä paikallaan..

"Mikä hitto toi on!?!"

"Ai se oli vaan sieni"




Sieltä me tultiin

ja sinne me mentiin.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti