torstai 21. tammikuuta 2016

Yllätys babyshowerit

Järkättiin tosiaan Jeninankanssa mun siskolle Anniinalle yllätys babyshowerit. Vietettiin niitä 17.1.2016 kun silloin saatiin kaikki Anskulle tärkeät ihmiset paikalle, yhtä lukuunottamatta joka ei päässyt. Hyvin säilyi yllätys loppuun asti, oli Anskun ilme näkemisen arvoinen kun ne Jeninan kanssa tuli ovesta sisään ja sohvalla oli kamala lössi porukkaa. Aniinna kun oli tulossa viettämään leffaa iltaa mun ja Jenskunkanssa:D Pidettiin juhlat nyyttärityylillä, eli jokainen toi jotain syötävää. Itse leipaisin limejuustokakun. Mutta ei siitä sen enempää tässä vähän kuvasatoa!
Koko poppoo!

Hyvin Jenina onnistui tämän tekemisessä vaikkei aiemmin ollut tehnyt!

Annikan tuomat mokkapalat ja minun kakku


Olin ostanut päätähdelle myös hienon kruunutiaaran

Jokainen toi oman vauvakuvan ja niistä Anskun piti arvata kuka on kukakin(:


Suklaata se vaan on (;

Kattokaa vaikka, Anskukin syö sitä(; Joka vaipassa erimakuinen suklaapatukka joista piti maistamalla tietää, mikä on mitäkin.

Minä, äiti ja Ansku


<3 Siskokset kun ilvekset

Ansku tyttöporukkansa kanssa

Meidän serkku Nelli, Ansku ja Taru

Tälläset ostin babylle! Niiin söpöt <3

Kun suurinosa vieraista lähti on hyvä alkaa tutkia lahjoja tarkemmin

Kaikki toi yhden helmen juhliin, niistä tehtiin Anskulle käsikoru!

Lopuksi vielä kotiin lähtiessä, ovella oli nää kaks selvästi sanomassa että ei saa mennä!
Oletteko te järjestäneet, olleet vieraana tai päätähtenä babyshowereissa? (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti